مدل تبلیغات کلیکی یا Pay Per Click
نوشته شده توسط : bamana

در این مقاله قصد داریم درباره PPC به معنای پرداخت به ازای هر کلیک صحبت نماییم. تبلیغات کلیکی یا همان  Pay Per Click، نوعی از تبلیغات آنلاین می باشد که در آن کاربران تبلیغات به وب سایت یا رسانه تبلیغ دهنده هدایت شده و بر اساس تعداد هر کلیک هزینه ها محاسبه می شود.

زمانی که شما تصمیم می گیرید تبلیغاتی خود را در ک سایت مناسب قرار دهید باید یک سایت پر بازدید و مناسب را که تبلیغات کلیکی یا ppc  انجام می دهد را انتخاب و یکی از روش های آن را انتخاب نمایید و تبلیغ خود را ثبت نمایید. سایت انتخابی بنر تبلیغاتی شما را در معرض دید بازدیدکنندگان خود قرار می دهد. زمانی که هر کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند از شارژ اکانت تبلیغ شما کسر می شود. همچنین میزان کسری هر کلیک پلن های متفاوتی را دارا بوده و قوانین خاصی دارد. تبلیغات PPC هم برای کاربران وب و هم برای تبلیغ کنندگان به طور یکسان مفید است.

استفاده از روش PPC یکی از پر طرفدارترین روش های تبلیغات آنلاین است. به طور مثال تبلیغات  Google Adwords که در نتایج جستجویش ظاهر می شود از همین سیستم استفاده می کند. به طوری که به ازای هر کلیکی که روی لینک شما می شود، از اعتبار تان پیش گوگل کم می شود.

می توان تبلیغات بنری را نیز به روش  تبلیغات کلیکی انجام داد. یعنی شما بنری برای معرفی کسب و کار خود طراحی می کنید و فقط در ازای کلیک هایی که بر روی آن می شود هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید. تبلیغات بنری را هم می توان به همین روش انجام داد به طوری که تنها بر روی کلیک بر روی بنر تبلیغاتی شما هزینه پرداخت می نمایید.

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: Pay Per Click , آموزش طراحی سایت , تبلیغات کلیکی , روش های تبلیغات آنلاین , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: